top of page
pano_07_s.jpg

PROGRAM

Pátek 21. 3. 2025

  • 7.30–8.30 Snídaně
     

  • 9.00–12.00 Workshopy

    • Belgie – The upper body Playbook: Jak zůstat pevný a stabilní na lyžích v jakékoli rychlosti (modrá vlajka)

    • Polsko – Prostorová orientace, klíč k bezpečnosti na sjezdovce (červená vlajka)
       

  • 12.00–13.00 Polední přestávka, oběd (na vlastní náklady účastníků)
     

  • 13.00–15.00 Workshopy

    • 13:00 - Belgie – Telemark (žlutá)

    • 13:30 - Česko – Alpin – Stejné pohyby, ale různá forma a rychlost (zelená vlajka)
       

  • 15.30 – 16.30 Přednášky (Konferenční sál Morava I)

    • Belgie – Aplikovaná sportovní psychologie – Belgický přístup k výcviku – Niels Duquet
       

  • 17.00 Oficiální ukončení - J. Kaliski, P. Krnáč

  • prezentace národních delegací, demo jízdy (sjezdovka Kamila)

    • Belgie  - Alpin

    • Japonsko – Alpin

    • Polsko – Telemark

    • Rakousko – Alpin, Telemark

    • Česko – Alpin , SNB, Amputees

  • Společná jízda účastníků
     

  • 19.00 Goodbye party, raut (Mulda bar, foyer, Morava I)

 

 

Sobota 22.3.2025

  • 7.30–8.30 Snídaně

  • Odjezd účastníků

KONGRESOVÉ BALÍČKY

1) Akreditační balíček SOLO 6 dní - bez ubytování a stravy
    550 EUR (605 USD)/osoba
  • Akreditační balíček
    • přístup na veškeré kongresové akce

    • IVSI poplatky

    • povinné pojištění akce

    • veškeré služby resortu, organizační náklady, koordinační činnost, komunikace, marketing

    • 3 dny skipas

    • kongresové materiály, výstupy...

 
2) Kongresový balíček VISTA single room/polopenze
    1360 EUR (1500 USD)/osoba
  • Akreditační balíček
    • přístup na veškeré kongresové akce

    • IVSI poplatky

    • povinné pojištění akce

    • veškeré služby resortu, organizační náklady, koordinační činnost, komunikace, marketing

    • 3 dny skipas

    • Český večer včetně cateringu

    • kongresové materiály, výstupy….

  • Ubytování v hotelu VISTA**** - 4 noci v jednolůžkovém pokoji
  • Polopenze 
  • Rozšíření pobytu: 220 EUR/den/osoba (jednolůžkový pokoj s polopenzí, skipass)
3) Kongresový balíček VISTA double room/polopenze
    1055 EUR (1160 USD)/osoba
  • Akreditační balíček
    • přístup na veškeré kongresové akce

    • IVSI poplatky

    • povinné pojištění akce

    • veškeré služby resortu, organizační náklady, koordinační činnost, komunikace, marketing

    • 3 dny skipas

    • Český večer včetně cateringu

    • kongresové materiály, výstupy….

  • Ubytování v hotelu VISTA**** - 4 noci ve dvoulůžkovém pokoji
  • Polopenze 
  • Rozšíření pobytu: 145 EUR/den/osoba (dvoulůžkový pokoj s polopenzí, skipass)

JEDNODENNÍ BALÍČKY

1) Český večer
    130 EUR/osoba
  • demoshow
  • Český mejdan
  • suvenýr

Zahájení prodeje jednodenních balíčků od 1. 1. 2025

DALŠÍ SLUŽBY
A PODMÍNKY

Gastro
Oběd – bufet VISTA, 3x
75 €
Oběd – snack VISTA, 3x
30 €
Další služby
Transport letiště Praha – bus do 55 osob
60 €
Transport letiště Praha – minibus 20 osob
120 €
Transport letiště Praha – minivan 8 osob
150 €
Parking 4 dny podle lokace
30–60 €
Půjčovna vybavení dle aktuální nabídky resortu
www.dolnimorava.cz/en/rentals-and-ski-service
Platební podmínky
1. zálohová platba: při registraci – do 30. 9. 2024
10 %
2. zálohová platba – do 31. 12. 2024
60 %
Doplatek – nejpozději 20. 02. 2025
30 %
Storno podmínky
45–60 dní před příjezdem
10 %
30–44 dní před příjezdem
20 %
14–29 dní před příjezdem
60 %
0–13 dní před příjezdem
100 %

Nápoje nejsou zahrnuty do ceny a budou placeny účastníky na místě.

Ceny jsou kalkulovány v kurzu 1 EUR = 24,50 Kč. V případě výrazného propadu kurzu si vyhrazujeme právo přiměřené úpravy cen.

Doporučený doplňkový program – 3denní pobyt v Praze (ve vlastní organizaci)

REGISTRACE

Registrační formulář ke stažení ZDE.

Vyplněný registrační formulář pošlete na email info@ivsi.cz

Registrační formulář

Vážení přátelé,

registrace bude probíhat ve dvou etapách.
 
1. V první etapě je nutné vyplnění registračního formuláře s údaji na kontaktní osobu/vedoucího delegace, počtem členů delegace a počtem jednotlivých účastnických balíčků, případně požadavků na rozšíření pobytu a odeslání vyplněného formuláře na email info@ivsi.cz.

Na základě těchto údajů Vám bude vystavena 1. zálohová faktura k úhradě 10% ceny objednaných služeb a po jejím uhrazení bude rezervace potvrzena.
Tato etapa bude ukončena k
30.9.2024.
 
2. Ve druhé etapě od nás emailem obdržíte informace týkající se Vašeho ubytování a formulář k vyplnění osobních dat jednotlivých účastníků a doplňkových služeb – stravování, parkování, dopravy, atd.

Na základě těchto údajů Vám bude vystavena 2. zálohová faktura ve výši 60% Vámi objednaných balíčků a služeb. 
Tato etapa bude ukončena k
31.12.2024.

Doplatek ve výši 30% na základě finální faktury musí být uhrazen nejpozději do 20.2.2025.

Platby po době splatnosti a případné změny v objednávkách budou řešeny individuálně v návaznosti na platební a storno podmínky resortu Dolní Morava.

Platby za individuální konzumaci během trvání kongresu budou hrazeny účastníky průběžně – preferovaný způsob bezhotovostně.
bottom of page